get som balls, bitch.

Vísst jag skulle kunnna låtsas som ingenting.
som att vi pratade igår.
som att jag var på teater med dig igår
och att du har ringt varje kväll.
att vi hade varandra, inte att jag hade dig
eller du mig.
jag skulle kunna leka leken
med dig, du mot mig , jag mot dig.
MEN
din värld är inte min värld
jag är inte du
du är inte jag
du har antalgigen aldrig träffat någon som mig
för jag har aldrig träffat någon som dig.
visst, jag kommer aldrig, aldrig i hela mitt liv
förstå vad du gått igenom , även fast jag vet mer än vad du sagt.
jag är ingen som kan leka och
jag är ingen som kan vara kall.
kanske någon dag i mitt liv, men inte nu.
varför nU?
det är inte okej, inte någonstanns
i min värld.
om du tänkte testa mig borde du gjort de på ett annat sätt.
jag välkommnar dig in i min värld men jag säger NEJ till din värld.
varken Du eller Jag mår bra där.
och jag vet att du vet det.
ha de bra.
kyss P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0