Mr .

att vara rädd
att vara otillräcklig
att inte känna någon tillfredställelse
att inte koncentrera sig
a, alla dessa känslor känner jag just nu, för stunden
hoppas att dem ändrar sig men just nu respekterar jag att jag känner så
jag behöver inte acceptera dem för jag vill känna bättre saker men jag respekterar dem,
det är allt jag kan göra.



jag trodde jag kunde släppa in dig.
 men nu går jag runt och är rädd istället.
rädd att du ska glömma mig
rädd att du ska hitta någon annan
rädd att försvinna
och rädd att du ska vara kvar i mitt hjärta.
detta måste ju betyda något ?
ja, jag gillar dig helt enkelt.
men det har och kommer inte bli så himla enkelt.
snälla ring, skicka sms, skriv på facebook vad som helst !

Kommentarer
Postat av: aeoe

kraaaaaaam!!!!!

2011-11-29 @ 13:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0